Hra kompromisu navržená čistě pro VR má nejlepší šanci implementovat VR dobře a VR je nejbližší věc která má šanci se stát velkou. Byly časy kdy lidi chodili do PC heren si zahrát, buď kvůli síťové hře (dnes řeší internet) nebo kvůli drahému HW (ten je dnes relativně levný) a VR je příležitost proto aby herny zase měli příležitost.
Osobně se na tuto hru těším.
Odpovědět4 0
VR je tak příležitost pro pornoprůmysl, teda byl. Podle mě spíš frčí umělé "pany", takže nevím kde by se to mohlo chytit. Žádnou VR hernu jsem ještě neviděl a jediné smysluplné využití vidím ve firemní svéře pro prezentace investorům. Použití doma vidím horší než pohřbené 3D televize.
Odpovědět1 1
Vidim to presne tak isto. Ludia si nezvykli na lahke 3D okuliare k TV, a nie na pol kilovu helmu s hrubym kablom a pribalenym vedrom. K tomu cena VR zostavy je mimo "mainstream", zostane z toho len chvilkova zabava kdesi v specializovanej herni a pre par "nadsencov". Slubovany boom v pornopriemysle sa nekona.
Buducnost je hologram, ale velmi vzdialena.
Odpovědět0 1
Jo, a naívc: KDO má volný pokoj jen na hrátky s VR helmou? V normální mistnosti to provozovat nelze. (Ne bez škody na zdraví a majetku. Něco rozmlátíte a ještě se přerazíte.)
Odpovědět0 1
Valve jde ve stopách blizzardu :D lidi máte copak nemáte všichni VR :D po 15 letech tuto je plivnutí do obličeje
Odpovědět3 4
souhlas, jak diablo na telefony. Největší sranda je, že to bude postavené na enginu dvojky když to vypadá úplně stejně. Podle mě to je nějaká VR rychlokvaška.
Odpovědět1 2
Na enginu HL2? Jinak se cítíte v pořádku? Viděl jste ten trailer vůbec? Je to na Source Engine 2.
A ne, žádná rychlokvaška nemá patnáct hodin čistého času herní doby. Žádná taková se nevyrábí přes pět let. Takže jen plácáte nesmysly.
Odpovědět1 0
Snad se buĎ vzpamatují a udělají i verzi pro normální PC s monitorem, nebo to někdo upraví či spíš crackne. Vždyť jde jen o úpravu pozice "kamery" doprostřed a ignorování druhého obrazu. (Na prasáka by šlo klidně nechat druhý obraz renderovat, ale místo do "VR" prostě posílat do pryč.)
Odpovědět0 2
Hodně štěstí s namapováním klávesnice a myši/ovladače na pohyby hlavy a rukou. Obraz je skutečně to nejmenší, ovládání pro VR potřbuje zcela odlišný přístup a jde jen o to zda to někdo dá dobře což Valve doufám dá.
Odpovědět3 0
to si nemylslím, spíš aby nejela klasika vzít mapy a nahrát je do starého HL2 enginu.
Odpovědět0 1
HL2 je source engine, tohle Source 2 kterej má být dost překopán mám pocit. Odfláklého nové mapy a naroubovat jiný ovládání bych se bál spíš když by ohlásili i podporu bez VR...
Odpovědět1 0
Kotě, hrál jsem mapy z HL2 v portalu a naopak a byla to sranda když jsi příslušníkům kombine utekl teleportováním. A to bez žádného náročného programování.
Navíc co si pamatuju šli naimportovat i mapy z HL1, ale tam už to bylo složitější ale jelo to.
Odpovědět0 1
Neříkej mi kotě, kdyžtak kocoure a i to ne, pokud nebudeš můj přítel o čemž bych asi věděl. Portal i HL2 oba běží na source Enginu, tedy vypovídající hodnota 0, protože engine sice prošel vývojem, ale ne tak rozsáhlím překopáním aby měli důvod to přejmenovat. HL 1 je už vypovídající o přibuznosti enginů, ale nijak to nepodporuje vaše tvrzení, které bylo že nahážou nové mapy do starého enginu, když víme že to není pravda, protože engine HL2 - Source nahradili enginem novím Source 2 a spiš do něj portují hry (Dota 2 -> Dota 2 reborn). Takže váš nesmysl o tom že nahážou mapy do HL2 enginu je kravina, protože to můžeme jít ještě dál, vlastně jen plácnou nové mapy do enginu HL1 - GoldSrc, protože z něj přece vychází engine Source a tedy i Source 2 a proč nejít ještě dál vlastně to můžou bejt mapy pláclé rovnou do Quake enginu, ze kterého vychází pro změnu GoldSrc. Vlastně, podle Johna Carmacka v HL2 byly v době vidání stále části originálnimho kódu z quake enginu...
Odpovědět1 0